vineri, 2 martie 2012

Cort , Corturi , Saci de dormit

Daca tot nu am mai postatd e mult m-am gandit sa revin cu o postare despre corturi si saci de dormit . Stiti cu toti ca daca ne ducem la munte in excursie nu trebuie sa ne uitam cortul pentru a putea campa . Corturile sunt de mai multe feluri si difera la preturi in functie de materialul din care sunt facute marimea pe care cortul o are . Sunt corturi facute special pentru iarna astfel incat sa ne protejeze de temperaturile extreme de afara , corturi facute pentru primavara si de ploi . Corturi pentru vara astfel incat sa ne protejeze de caldura soarelui . Dar stiti cu toti ca in cort iti trebuie ce va incare sa dormi aici revin saci de dormit , acestia trebuie sa fie facuti astfel incat sa ne protejeze foarte bine . Personal am vazut sacid e dormit care protejau corpul sid e temperaturi de - 30 C . Saci de dormit trebuie sa fie impermiabili astfel incat sa ne protejeze de umezeala . Acum sa va spun udne am vazut toate astea , pe site-ul Corturi , cele mai bune corturi aici le-am vazut si cei mai buni saci de dormit la preturi foarte bune . Plus ca vi se ofera garantie la toate produsele achizitionate . Cama asta a fost postarea sper ca va placut si va astept cu comentarii !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu