joi, 29 septembrie 2011

Ghete Iarna , Ghete Copii Grisport

Ştiţi vorba aia, iarna nu-i ca vara. Mă gândesc de pe acum, de ce voi avea nevoie la iarnă, căci dacă stau bine şi mă gândesc, îmi lipsesc încălţămintele cu adevărat profesioniste de iarnă. Şi anume acei bocanci. Echipament de ski bifat, ski-uri bifat şiiii să nu uităm de cagula şi ochelarii care ne protejează faţa.
Şi ce credeţi? Am găsit un magazin online de echipamente, accesorii şi încăţăminte sportivă pentru toate sezonurile. Exact ce-mi trebuia chiar pe Bocanci IarnaSite-ul ideal pentru toate sezonurile. Pe acest site gasiti bocanci pentru copii , pentru barbati si pentru femei . Din ce am vazut pe site au trei firme de bocanci deci aveti de udne alege . Una este TEVA o firma renumita pentru bocanci pentru munte , aceasta firma fabrica bocanci pentru alpinism si catarare , a doua este Merrell in care bocanci sunt facuti pentru sporturi mai mult ski , snowboard si alte sporturi care se practica iarna . Am lasata firma care mi s-a parut mie interesanta , aceasta fiind Grisport care fabrica bocanci sport , pe acest site sunt multe modele de la Grisport unele mai frumoase ca altele . Deci aveti de unde alege bocanci pentru o excursie la munte sau pentru iarna . Mai jos aveti niste poze cu bocanci .
Eu pe ăştia am pus ochii. Sunt ideali pentru femei, din piele şi ţesături superioare, respirabil (nu transpirăm ), Pernele Merrell de aer din călcâi absorb şocul şi adaugă stabilitate.
Am văzut ceva pentru cei pasionaţi de sporturi extreme, alpinism, drumeţii, etc. Bocancii TEVA. sunt nişte bocanci revoluţionari, uşori, subţiri, compatibili cu coltari automati. Unele modele pentru escalada sportiva vin cu pintenii de coltari direct ataşati. Deci dupa cum v-am spus si mai sus firma TEVA fabrica bocanci foarte buni pentru munte pe care vii recomand .
Si daca nu vreti sa va cumparati bocanci acest magazin are si Ghete Iarna , dar acestea sunt produse numaid e Grisport , dar mie mi-au placut foarte mult . Si in sfarsit toata incaltamintea pe care am vazut-o in magazin este din piele si in plus magazinul va ofera 90 de zile garantie la orice produs cumparat . Cred ca va asteapta cu bratele deschise sa le cumparati produsele , asa ca daca va ganditi sa cumparati as vrea sa primesc niste impresii despre ce a-ti cumparat aici .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu