marți, 27 septembrie 2011

Ghete Copii , Ghete Grisport

Am revenit cu un alt articol despre ghete si despre magazine de pe internet care vand ghete pentru iarna . Ieri cautand pe internet niste articole despre ghete am dat peste acest magazin care vinde Ghete Copii , am gasit 2 modele super frumoase de la firma grisport . Cred ca stiti ca aceasta firma fabrica peste 2 milioane de produse pe an si este prezenta in peste 50 de tari , in Romania este prezenta aproape in toate judetele . Ghetele pe care le-am vazut mi-au placut foarte mult din cauza caci chiar arata ca ghete pentru copii . Acest magazin ofera marimi incepand de la 22 pana la 36 deci putem cumpara de la ei orice marime pentru copilul nostru . Iata aici o imagine cu un model de ghete pe care il au in magazin si care mie mi-a placut foarte mult

Ce ziceti sunt frumoase eu unul spun ca sunt superbe , au scai deci puteti incalta copii foarte usor , in plus sunt ghete sport deci pot fi purtate si in excursie dar si in iesirle in oras cu copilul dumneavoastra . Ghetele sunt facute in totalitate din piele deci putem spune ca nu vom arunca bani pe geam cumparand o astfel de pereche de ghete . Au o talpa care ofera o aderenta foarte buna astfel copilul nu va aluneca pe zapada sau gheata iarna , scazand riscurile de fracturi la copii . Eu unul v-as recomanda sa le cumparati , si va mai dau inca un model de ghete :

Aceasta incaltamitne are dublu rol acela de gheata dar si de bocanc deci copilul va fi protejat si mai bine . Sunt captusite deci ii vor tine de cald copilului scazand riscul de degeraturi , stiti doar ca astia mici imediat degera au pielea foarte sensibila . As recomanda aceste ghete in cazul in care vreti sa va duceti cu copilul la munte sau in alte excursii . Aceste modele de ghete se gasesc in magazinul Ghete Grisport , un magazin foarte bun care ofera o garantie de 90 de zile produselor sale . Sper ca v-a palcut articolul maine voi veni cu o alta firma care produce ghete sau poate cu vreo intamplare din excursiile mele la munte !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu